onsdag den 21. januar 2009

Artikel links

Månedsmagasinet undervisere.dk, december 2008. s. 38-39. Platz, Flemming. Så drop dog den faglighed.
http://www.dpu.dk/site.aspx?p=10586&newsid1=7162
http://www.folkeskolen.dk/ObjectShow.aspx?ObjectId=52417
http://www.dpu.dk/everest/Publications//udgivelser/asterisk/asterisk%20nrx2e%2041%20juni%202008/20080611104748/currentversion/asterisk_41_s16-18.pdf
http://www.dpu.dk/Everest/Publications/udgivelser%5Cclearinghouse/20080508105700/CurrentVersion/Systematisk%20review%202%20l%C3%A6rerkompetencer.pdf?RequestRepaired=true
Fagbladet Folkeskolen, nr. 8, 4. april 2008. s. 16-17. Pedersen, Louise Knuth. Kanonen viser, at demokrati er en evig proces.
Fagbladet Folkeskolen, nr. 8, 4. april 2008. s. 30-31. Olsen, John Villy. En lærer skal typisk evaluere 2.647 trinmål.
http://www.ps.au.dk/magtudredningen/Pressemeddelelser/bo.htm
http://www.folkeskolen.dk/ObjectShow.aspx?ObjectId=30143&ResultSetId=59764696
http://www.folkeskolen.dk/ObjectShow.aspx?ObjectId=30147&ResultSetId=59764444
Fagbladet Folkeskolen, nr. 23, 26. september 2008. s. 26-27. Hansen, Tonny. Slip eleverne løs – men hold fast på målet.
Fagbladet Folkeskolen, nr. 27, 14. november 2008. s. 12-14. Pedersen, Birthe. Hvad skal vi med viden?Månedsmagasinet undervisere.dk, februar 2008. s. 8-11. Ravn, Karen. Stå vagt om lærerens professionelle uafhængighed.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar